Postat 2011-05-19, klockan 14:57:45 i "Äventyr och sånt". Kommentera här (1) »

Heu... 19 mai !?

Saken var den att min dator dog. Död dator i kombination med lättja och inget Photoshop (hej då alla rawfiler från de senaste månaderna) och lite andra saker har resulterat i död blogg. I dag fick jag ett mail av min moder där hon uttryckligen bad mig att blogga, vilket jag tyckte var lustigt, så jag tänkte göra ett försök.

Den senaste tiden har jag varit i Paris med IPK:are (nice), återfunnit mina Promarkers (duktigt), skaffat tumblr (här är den), börjat planera min sista tid här samt avfärden (separationsångestnivå just nu: 9,32/10), tittat på Eurovision med värdfamiljen (en sällsam historia), fått stipendium (yaay), klarat av min teaterredovisning (Phèdre épargnait plutôt un père déplorable) och slutligen vaknat mitt i natten av att inte vilja åka hem (?).

Dessutom svarade jag
"oui" när en fransman frågade om jag var fransk. Ren instinkt. Sån man blir.

Cheers, kanske hörs vi igen.
Mamma sa:

Nice. Just så, mitt i prick!

Postad 2011-05-20, klockan 16:54:32.



Namn:
Spara

E-mail (publiceras ej):

URL:

Kommentar: