Postat 2011-05-20, klockan 19:49:31 i "Okategoriserat och sånt". Kommentera här (0) »

Avril/mai.

Här är lite bilder från den senaste tiden. Mest maj kanske.


Har börjat läsa Harry Potter på franska. Snape heter Rogue. (SNAPE HETER ROGUE!?!?!?!?) Nu ska jag snart börja med trean. Går ju tragiskt långsamt att läsa på franska. Eller så beror det på att jag läser Baudelaires Les Fleurs du Mal samtidigt. Det är ju lite att bita i det med.


En dag regnade det. Blir lyrisk av regn numera men det lär väl gå över framåt hösten.


En dag var det kväll? Min gata, som alltid full av liv och rörelse.


En dag skulle jag lära mig runskrift men ritade Harry i stället.


En dag ritade jag en ballerina. Detta skedde antagligen under en historialektion.


Och en dag var det i dag och det var sol ute. Och det var ungefär världens bästa dag.



Namn:
Spara

E-mail (publiceras ej):

URL:

Kommentar: