Postat 2011-02-02, klockan 20:46:20 i "Internat och skola och sånt". Kommentera här (1) »

"Ne change pas."

Heeey le monde.
Den här eftermiddagen har varit fabulös. Den började vara fabulös ungefär klockan två, när jag fick höra att jag hade en awesome klädstil och aldrig borde ändra på mig för jag var perfekt som jag var. Wait wut? Kände coolnessen växa där alltså. Sedan blev den (eftermiddagen/kvällen) allt mer fabulös och nådde sin höjdpunkt strax innan kvällens rökpaus (nej mamma jag röker inte, inte så ofta i alla fall) när Jonathan förstörde min sko. (Ja mamma den är fixad nu.) Längesedan jag skrattade så mycket senast.

I morgon ska jag till la gare och köpa Parisbiljetter, ty nästnästa vecka kommer min käraste Elin på besök. Det är fabulöst det med.


Ni får en ritad bild för det är allt jag har råd med.

Anonym sa:

mehp, laga skor med mörkblå tråd, fortsätta vara awsum och röka med hestar liggandes på en äng?



jag har sån ångets att jag är lycklig. eller? man vet aldrig.

Postad 2011-02-03, klockan 09:30:43.



Namn:
Spara

E-mail (publiceras ej):

URL:

Kommentar: