Postat 2011-02-01, klockan 10:26:53 i "Internat och skola och sånt". Kommentera här (1) »

Maaaaardi.

Okej, okej, mammor och mostrar och alteregon och sådant. Ska uppdatera lite oftare.

Just nu är jag inne i en period där allt bara flyter på, så jag försöker att go with the flow så bra jag kan. I dag är en helt icke-speciell dag, jag sitter i CDI (skolbiblioteket) och försöker vänja mig vid att hålla in shift när jag ska skriva punkt men inte när jag ska skriva komma, ni vet vad jag menar. Resten av klassen har språk nu vilket jag slipper. Tycker jag har nog med det redan, typ.

Apropå språk är jag lite frustrerad, för jag har insett hur mycket franska jag missade när jag bodde hos den andra värdfamiljen och aldrig pratade. (Jag är dessutom frustrerad över att Firefox tar mig till början av det jag håller på att skriva och inte till slutet, samt över att jag skriver frågetecken hela tiden när jag ska skriva komma.) Jobbar dock hårt på att ta igen det nu, och det går åtminstone fort framåt.

Nu kom det en fransman och satte sig bredvid mig, mycket distraherande.

Min helg var jätteseg, på det bra sättet, jag var så trött. Anyway... Nu ska jag ha TPE strax, det är en två timmar lång lektion där jag inte gör så jättemycket för vårt projekt går i stort sett ut på att kopiera texter om Jack l'éventreur (Jack the Ripper) från Wikipedia och omformulera dem. Vi ska visst ha lite knivar i nån låda med. N'importe quoi.

Nu ringde klockan så snart kommer mina mateys. Över och under och ut.
c sa:

yoooooooooooo crank that sandyboy

Postad 2011-02-01, klockan 10:43:54.



Namn:
Spara

E-mail (publiceras ej):

URL:

Kommentar: