Postat 2011-04-08, klockan 22:40:08 i "Internat och skola och sånt". Kommentera här (1) »

Sans peur du lendemain.


Hej kära läsare.
I dag har jag klättrat på en klättergrej, för det är uppenbarligen helt normalt att göra under idrottslektioner i detta land.
Det är väl några 25-30 grader här nu och hjärnan kokade på skolbussen. Badrummet på internatet luktar campingsemester när fönstren står öppna, vilket kanske inte låter så kul, men som faktiskt är så trevligt att jag kreverar. (Undrar om användandet av "kreverar" i positiva sammanhang liknar att säga att något är "fruktansvärt fint". I så fall får jag sluta.)

Jag vill åka världen runt. Vem är på?

Danni. sa:

Jag är på.

Postad 2011-04-10, klockan 18:40:12.
URL: http://expectopatronum.blogg.se/



Namn:
Spara

E-mail (publiceras ej):

URL:

Kommentar: