Postat 2011-04-03, klockan 17:19:31 i "Helger och lov och sånt". Kommentera här (3) »

Le cygne noir.

Hej damer och herrar och småbröder.
I går var jag och syrran på bio och såg Black Swan. Inte min typ av film men den var fint gjord i alla fall. Så jag ritade en bild, den är där nere, eller en del av den åtminstone. Förresten är det kul med dubbad film, särskilt när någon skriker "quoi".

Jag har nu mindre än tre månader kvar här. Det är mindre kul. Vad göra? Ska till Paris snart. Slutar ha lektioner tionde juni men slutar skolan första juli för övrigt, intressant.

Tilda COOL sa:

AWESOME! Den blev ju jättebra!! :D

Postad 2011-04-03, klockan 17:36:52.
URL: http://tildastyranni.blogg.se/
Anonym sa:

åh vill se vill se vill se!



men ,, jag har oxå tre måndaer kvar,, fast jag är i sverige, fml.

Postad 2011-04-03, klockan 19:58:57.
Daniella Lejonhjärta. sa:

åhååå.. ♥♥♥ hellre tre månader kvar i frankrike än tre månader i sverige. :(

Postad 2011-04-03, klockan 21:19:59.
URL: http://expectopatronum.blogg.se/



Namn:
Spara

E-mail (publiceras ej):

URL:

Kommentar: