Postat 2011-04-05, klockan 21:04:58 i "Internat och skola och sånt". Kommentera här (0) »

Jupilles.

Den här dagen har jag mest tillbringat på ett bussäte. När jag inte satt på bussätet befann jag mig exempelvis på en knäpp utställningsaktig grej i ett knäppt träbitsbeklätt hus tillsammans med mina bildgruppspolare.


Här handlade det om skogen. Kikare med fåglar i och askar man skulle sticka in händerna i och filmer om träskor.



Skog. Karta. Skogskarta?


På bottenvåningen fanns akvarellmålningar föreställande fjärilar och trollsländor bland annat. Sådana där ypperligt välgjorda och tämligen tråkiga små saker.


Sedan åkte vi lite mer buss och hamnade i skogen. Eftersom vi är sådana där konstnärliga typer skulle vi bygga minihus av pinnar (det går till så på det här stället). Det här var mitt. Hundkoja där bredvid om ni undrar.


Vi väntade på Angelique som byggde en lyxvilla. Hur kan det vara fullt av höstlöv på marken när träden blommar?


Fint väder var det. Annars hade det nog varit en hemskt tråkig utflykt. Nu blev den trevlig istället och det är ju alltid trevligt med trevliga saker.




Namn:
Spara

E-mail (publiceras ej):

URL:

Kommentar: