Postat 2011-04-04, klockan 00:37:43 i "Helger och lov och sånt". Kommentera här (1) »

Des... fleurs?

Jag vet inte riktigt om det är vår eller sommar, men jag vet att jag var ute och vandrade vid halv åtta i kortärmat och tog en massa fotografier av blommor och dylikt.


Hittade ett hus jag vill bo i. Ännu ett. Måste börja spara snart till att köpa alla dessa franska små hus.


Nere vid ån finns världens bästa trädgårdar. Vet inte vad jag menar med bästa men jag vill nog bo där med. C'est un jardin extraordinaire... Öh.


Blommor var det ja.


Det här är vatten.


Om jag säger "kika över muren" så säger ni nog inte Anders F men kikade det gjorde jag i alla fall. Uppenbarligen.


Sa åt det här trädet att det var vackert. Men vad då? Det är det ju.


Och så lite mer blommor. Jag är nog inte någon naturfotograf direkt.

Nu ska jag verkligen absolut sova för i morgon är det måndag. Cheers.

Anonym sa:

bilden på skauran är hur fin som helst.. <3 jag får ont i hjärtaaattttttt

Postad 2011-04-04, klockan 16:50:43.



Namn:
Spara

E-mail (publiceras ej):

URL:

Kommentar: