Postat 2011-04-01, klockan 20:04:51 i "Okategoriserat och sånt". Kommentera här (3) »

1 avril.



Hej igen.
Jag tänkte lite på min blogg och kom fram till att jag nog mest har klagat här.
Så jag tänkte bara ordna lite motvikt och säga att jag är helt otroligt lycklig idag. That's right. I said it. Att åka hit hamnar (radera alla klichéer i era bakhuvuden och bara lyssna. Läs menar jag) lätt på min topp tre-lista över bra beslut i livet. Kanske som nummer ett. Antagligen som nummer ett.
The KKK took my baby away... Okej nu orkar jag inte vara seriös längre. Jag är faktiskt hungrig. Och glad.
Ska uppdatera bra de tre månader som återstår.

Nån som vill höra om första april i Frankrike förresten? Någon? I så fall skriver jag om det, men då får någon faktiskt kommentera.
Cheers! ♥

(Förresten är klockan över åtta och himlen fortfarande blå.)

Anonym sa:

jag vill läsa om det!

Postad 2011-04-01, klockan 22:33:36.
c sa:

Jag blir lycklig av att läsa att du är lycklig, fina chey chey cheyeeennn NANANANA CHARLIEEE! <3

Postad 2011-04-01, klockan 22:34:17.
Daniella Lejonhjärta. sa:

jag vill läsa om det :D

Postad 2011-04-02, klockan 00:49:11.
URL: http://expectopatronum.blogg.se/



Namn:
Spara

E-mail (publiceras ej):

URL:

Kommentar: