Postat 2010-09-11, klockan 13:10:44 i "Internat och skola och sånt". Kommentera här (3) »

Boum!



Så här ser vädret ut idag. Mulet och grått, och precis lagom varmt.
Jag är helt utmattad efter min första skolvecka, men jag mår okej, efter en stunds joggingskosvajande och Strange attraction-lyssnande. Vill egentligen mest lägga mig i sängen (den är helt underbar. Jag tror jag tar med den hem när året är slut) och följa med Pippin på äventyr i Gondor (nej Tilda, jag har fortfarande inte läst klart dem, jag har verkligen inte haft tid), så det ska jag strax göra, ska bara berätta lite om min vecka först.

Den har inte varit så trevlig många gånger, jag har saknat min familj (!?) och allt det fina folket så otroligt mycket. Tanken på att åka hem finns dock inte ens i mitt huvud. Nej. Jag önskar bara att jag kände mig lite mindre ensam. Något lite angenämare har varit engelskalektionerna, där jag ju med god marginal hänger med i allt och dessutom har en helt underbar lärare, Mme Dupré. Ni lär få höra om henne fler gånger.



På vissa lektioner förstår jag ingenting. Åtminstone inte i mitt gråtfärdiga jag-vill-prata-svenska-med-någon-läge. Så då ritar jag istället, vilket innebär att mitt anteckningsblock är fyllt till större delen av fula bilder som den ovan, och till mindre delen av vettiga franska anteckningar.

Nåväl. Cheers, nu ska jag rida lite på Skuggfaxe. Ahaha.

Tilda sa:

LÄS UT DEN! Fort som fan! ;D

:D:D::D:D:DD::D:DD:D:D:D:D:D

Postad 2010-09-11, klockan 14:31:09.
Elin sa:

Jag förstår verkligen inte det här "kommentera-systemet" om du undrar varför det är lite randomkommentarer på olika inlägg..

Postad 2010-09-12, klockan 00:06:25.
C sa:

OCH CORNELIA SSAKNAR DIG JATTE MYCKET OCH BEHÖVER DIN ADRESS I FRANKFURT!g

Postad 2010-09-12, klockan 12:36:35.



Namn:
Spara

E-mail (publiceras ej):

URL:

Kommentar: