Postat 2010-09-21, klockan 18:13:26 i "Klichéer och sånt". Kommentera här (1) »

L'autre côté du ciel.

Jag. Är. Så. Trött. Tänkte ta lite bilder med webbkameran, på mitt rum och så (och Svampbob), men nu är det rätt mycket folk här så jag gör det nån annan dag.

Punkt två på den meningslösa grejen:

2. "Franska ungdomar röker på väldigt mycket."
Definitivt sant. Senast i morse satt jag bredvid Jonatan, Lucies chéri, när han rullade cigaretter i matsalen vid frukosten. Förresten... Hur mycket påverkas man av att passivröka marijuana? Jag kanske borde kolla upp det. Ifall jag ska vara beredd på något utöver lungcancern jag kommer att få här, menar jag. För röker man inte marijuana så röker man åtminstone vanliga cigaretter. Typ. Hittills har jag dock konstant tackat nej till både det ena och det andra, ja mamma.

Snart kvällsmat. Undrar om det är okej att man sover i stället.

danni sa:

är marijuana billigare i frankrike än i sverige?

Postad 2010-09-22, klockan 09:53:41.
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/



Namn:
Spara

E-mail (publiceras ej):

URL:

Kommentar: