Postat 2010-09-02, klockan 22:32:37 i "Internat och skola och sånt". Kommentera här (2) »

La rentrée.

Så, första skoldagen avklarad!
Jag vet inte, men jag tror att jag förväntas sova om fem minuter. Så jag ska fatta mig kort (jag är så bra på det ju). Min klass är bra än så länge, folk tar hand om mig, åtminstone lite grann. Just nu sitter jag på le dortoir och försöker överleva. Hm. Alla är jättenyfikna och undrar vad i hela fridens namn jag gör här. Men det är okej. En tjej från min klass bor i samma rum, det är bra. Jag behöver nog någon som kan hjälpa mig att få tag på frukost och sådant.

Aja. Jag vågar inte skriva mer. Jag är rädd här, okej?! Men det blir nog bra. Om jag kommer in i matsalen. Det är i alla fall en utbytesstudent till i min klass, från USA, så jag är inte helt ensam i nöden. Nu ska jag bara lära mig att säga ouää på ett övertygande sätt, i stället för att låta så stel med mina oui. Eller nåt. Hej då.

ELIN sa:

<3 jag kommer ner och räddar dig från de onda fransmännen, ok? Men bli vän med amerikanskan/amerikanen! Eller möjligtvis australiensaren, mmmm magmuckler <3

Postad 2010-09-03, klockan 17:59:25.
danni sa:

du ska ändå vara lycklig som är där!

Postad 2010-09-14, klockan 14:28:10.
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/



Namn:
Spara

E-mail (publiceras ej):

URL:

Kommentar: