Postat 2010-10-03, klockan 13:26:44 i "Helger och lov och sånt". Kommentera här (2) »

Rue de Plaisance.

Jag började göra en "Varför den här veckan sög"-top 5-lista à la Rob Gordon, men jag raderade den. Ryck upp dig ungjävel, du sitter fan i Europas finaste land och käkar baguetter. Det kunde ju ha varit värre.


Den här vägen går jag varje måndag morgon, det är lite uppmuntrande på något vis.


Det här huset ligger ungefär hundra meter från min familles. Maison à vendre, står det på en skylt utanför. Prrr jag vill vara miljonär eller nåt. Finfint.

Vet inte riktigt vart jag vill komma med det här inlägget? Helt meninglöst. Men det är söndag i alla fall. Och just det, jag var med i en tidning häromsistens, tillsammans med de andra utbytesstudenterna på mitt lycée. Kanske hamnar på bloggen någon gång det med, vem vet. Nu febersvider mina ögon sådär hemskt igen, får nog gå och lägga mig en stund. Klart besviken över att förkylningar finns i Frankrike alltså. Vad hände där? Bisous, vous me manquez. ♥

d sa:

jag blir så glad närr jag läser om din frankrikeresa. <3

Postad 2010-10-04, klockan 12:11:47.
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/
Zandra sa:

Alltså, fina du.

Du må vara i ett av världens vackraste länder, men ibland blir allt bara jättefel. Särskilt i början. Och jag hoppas att allt det där med "varför den här veckan sög" alldeles snart ersätts med "varför den här veckan var bäst".

Postad 2010-10-05, klockan 22:11:19.
URL: http://fyrahundrafem.blogg.se/



Namn:
Spara

E-mail (publiceras ej):

URL:

Kommentar: