Postat 2010-10-10, klockan 00:15:07 i "Helger och lov och sånt". Kommentera här (3) »

Aujourd'hui.


Så skönt att kunna bocka av alla punkter på dagens att göra-lista.


Det var en månad sedan sist jag avslutade en riktig bild. Tyckte det var dags att bryta det. Efter den här dagen borde jag sluta säga "att rita" när folk frågar vad jag gillar att göra, och börja svara "att rita Robert Smith" i stället.

Jag är bäst på att skriva intressanta inlägg. Förresten, dagens oh noes: Inga baguetter. Inte en enda. Vart tog alla baguetter vägen?! Fast jag har ändå ett snitt på fem om dagen så jag kan nog chilla.

Anonym sa:

fy fan vad feint. <3

Postad 2010-10-10, klockan 13:37:57.
danni sa:

fan vad fina bilder! vad är en fransk frukost? :)

Postad 2010-10-10, klockan 14:25:45.
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/
Jenny sa:

Kommer du åka hem till Sverige över jul eller stanna?

Postad 2010-10-10, klockan 18:26:40.
URL: http://mittfrankrike.blogg.se/



Namn:
Spara

E-mail (publiceras ej):

URL:

Kommentar: