Postat 2010-11-16, klockan 21:08:35 i "Okategoriserat och sånt". Kommentera här (0) »

L'aventurier.

Coucou. Det har varit en förvirrande vecka och det har... regnat, därav det fabulöst urkassa skrivandet. Ja ja, jag är i stort sett back on track igen nu så jag får väl skriva så att mor min håller sig glad och nöjd. De senaste noteringarna är:

1. Min skola är invaderad av tyskar. Det är nice för jag känner mig som utbytesveteran. Och jag fattar på riktigt hur mycket jag har utvecklats de här månaderna, inte bara med franskan utan på alla sätt. Har en i mitt rum, hon är trevlig och hennes föräldrar älskar Sverige så hon heter typ Malin. (Hur gör man för att älska Sverige förresten? Teach me?)

2. Min bildlärare är fantastisk. Bara för att han lyssnade på mig när jag grät i går höll jag i dag ett föredrag om ett random konstverk på arts p. Tyckte att det jämnade ut sig lite då. Lite...

3. Jag ska till Paris i december och gå på museum med min arts p-klass. Åh, denna lycka. Andas Parisluft. Paris Paris Paris Paris Paris jag älskar dig, ska dit i januari med för den delen. Och till våren hoppas jag. Och sen... flyttar jag dit...? Synd Göteborg, synd.

Nu ska jag försvinna in i Lastfm ett tag. Fenomenal innovation det där och jag har blivit gothare sedan vi hördes sist. Bisous.




Namn:
Spara

E-mail (publiceras ej):

URL:

Kommentar: