Postat 2010-08-26, klockan 13:15:01 i "Innan och sånt". Kommentera här (3) »

Mais qui est ce qui m'a dit que toujours tu m'aimais...

Skepp ohoj!
Fyra dagar kvar. Fyra dagar, mina vänner.
Det är inte så värst mycket.

Jag har köpt mig ett lexikon. 300 kronor, kostade det. Är det okej?!
Nu ligger det bredvid ett kranium - och en Pedagogen-penna - som hämnd.


Pappa köpte massor av såna här... påsar inför semestern. Det var ju bra. Nu stjäl jag dem. (Vilket ju inte är sant eftersom han bokstavligt talat lade dem i mina händer, men han kanske ångrar sig, och då är det ju nästan stöld då jag på intet sätt ämnar återlämna dem.)


Min stora kista är full av kläder och dylikt. Eller, jag menar, locket är fullt. Inte insidan. En kista på runt trettio kilo utgör inget ideal för en resväska.


Jag har ett papper och en penna vid min dator. Där skriver jag ned små kryptiska anteckningar som ingen annan förstår. Inte jag heller. Men det är ändå bra att ha.


En gapande tom resväska. Hungrig, it is. Mätt, it is soon to be. Fylla den, I will. / Yoda


(FYRA DAGAR!!!!!!!!!!!!!!!)

c sa:

haha jag måste oxå görA ETT SÅNT HÄR INLÄGG PÅ MIN BLOGG!

Postad 2010-08-26, klockan 15:09:27.
Anonym sa:

4 dagaraaaaaaaaaaaaaaaaaaaar

Postad 2010-08-26, klockan 15:15:57.
eeeeeeeeeelin sa:

Det första du ska göra när du kommer tillbaks är att köpa en ny häst! Typ den läskiga med utsträckt hals eller den där läskiga från toy story. X'D

Postad 2010-09-01, klockan 22:42:55.



Namn:
Spara

E-mail (publiceras ej):

URL:

Kommentar: