Postat 2010-08-14, klockan 22:10:06 i "Innan och sånt". Kommentera här (2) »

Main dans la main.

Sexton dagar kvar. Den trettionde augusti far jag och min mor ur detta välsignade land, in i friheten.
Eller? Jag kanske glömmer att jag ska bo på internat. Eller så är det bara så, att frihet kommer inifrån.
Låt oss hoppas på det.

Just nu spenderar jag mycket tid på mitt rum, med näsan i en bok, näsan hängande över diverse ritpapper eller näsan nedborrad i mjuka kuddar. Jag kommer att sakna mitt rum. Ja, det finns mycket att sakna... Jag kommer till och med att sakna skolan - trots allt går jag ju på världens bästa skola... eller Sveriges, åtminstone - med alla tjocka gamla lärare. Men å andra sidan vet jag, att om jag gör det här året så bra som möjligt, då kommer de saker jag offrar (som att få äta lunch i den äckliga matsalen där man alltid fryser, eller som att få springa uppför alla miljoner trappor bara för att man valt ett sådant där jobbigt program där man har alldeles för många lektioner på fjärde våningen, eller som att få tillbringa hela dagarna med sina favoritmänniskor) att verka så små. Pyttesmå. Minimala. Icke-existerande. Ja, ni fattar grejen.
Och vem drömmer inte om att få flyga bort ibland?

(Det är allt jag egentligen vill.)

C sa:

underbara fina Sanna <3 Låt oss göra det bästa av det här året, neh? Sen kommer vi aldrig inte ha någonting att prata om när vi går i 2:an u know <3 KOmmer sakna dig som,, som jag skanar att kunna flyga i mina drömmar igen <3 Känns bra att vi åker på samma dag! Då kan jag sitta där på planet och äta mat osm smakar äldre herre och tänka på hur du har det när du kommit fram! Hur många som redan spottat på dig (FRANSMÄN SPOTTAARRRR NRÄ DE PRATAARRRRR) xD <3<3<3<3<3

Postad 2010-08-15, klockan 00:56:05.
URL: http://hestparymmen.blogg.se/
Skywalker: ätstörningen & livet sa:

önskar dig jättemycket kul <3

Postad 2010-08-28, klockan 16:48:40.
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/



Namn:
Spara

E-mail (publiceras ej):

URL:

Kommentar: