Postat 2010-08-30, klockan 17:46:59 i "Innan och sånt". Kommentera här (2) »

Lundi.

Chu people!

Just nu sitter jag på Köpenhamns huvudbanegård och är cool. Lyckades få tio minuter gratis internetanslutning, så, tja... Det regnar just nu, ganska mycket. Jag och modern sitter under en rulltrappa på en vagn av något slag, högst intressant.
Får berätta mer sen, med bilder och så. Tåget går om en timme till Köln, sedan åker vi hela natten. Mycket angenämt.

Nu ska jag stirra på danskar (jag är lite rädd för dem) och vänta på tåget. Kul va. Haha, ja, allt är kul för tillfället.
So long! (Nu slutade det regna.)

elinpelin sa:

Du har fina converse :3 nu skulle du allt behövt ett eiffeltornhalsband för att fullfölja looken... dåligt.

Postad 2010-09-01, klockan 21:30:09.
Anonym sa:

Åh, eifeltornshalsband är fina. jag har ett.

Postad 2010-09-14, klockan 14:15:38.
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/



Namn:
Spara

E-mail (publiceras ej):

URL:

Kommentar: