Postat 2010-08-06, klockan 17:10:22 i "Innan och sånt". Kommentera här (1) »

La ciel dans une chambre.

Så ja! Jag antar att det är dags nu. Att börja skriva, alltså.
Vad vet jag inte, så jag börjar väl med en liten presentation.

Jag heter Sanna, och jag är lite vem som helst. Ibland är jag konstnär, ibland är jag en latmask, ibland är jag tjejen framför den arga gubben i kön i mataffären och så vidare.
Jaha, tänker ni, hjälp, vad intressant.
Jag vet.

Anledningarna till att jag, för ungefär ett dygn sedan, skapade den här bloggen är följande: 1. Jag ska flytta utomlands för ett år, och som representant för vårt stolta fosterland är det min plikt att bla bla bla ja ni vet. 2. Jag gillar svalor.

Det var allt för nu. Stay tuned.

Anonym sa:

Din blogg kommer att vara så kul att följa! <3

Postad 2010-08-07, klockan 19:29:57.
URL: http://hestparymmen.blogg.se/



Namn:
Spara

E-mail (publiceras ej):

URL:

Kommentar: