Postat 2010-08-29, klockan 23:54:39 i "Innan och sånt". Kommentera här (2) »

Faire des adieux.

I dag har jag...

... struntat i att ta jackan när jag åkte till stan, fast mamma sa att det skulle bli kallt. Det är inte det minsta ovanligt, men det kanske det kommer att bli.
... frusit utan jackan, eftersom Cornelia missade bussen och Göteborg är kallt om morgnarna. Båda två är högst väntade, men det kanske jag kommer att glömma av.
... suttit med fina människor och pratat länge om ingenting. Undrar om man kan prata länge om ingenting på franska.
... gått till BR med Elin för vi är egentligen tre år. Det var aldrig vanligt, men det kanske kunde ha blivit det.
... ätit äppelpaj. Paj. Det borde finnas på fler ställen.

I morgon klockan 12.03 flyttar jag officiellt ut ur den här staden. Klockan litesenarepådan flyttar jag officiellt ut ur det här landet. Sedan är jag hemlös ett tag, men jag har åtminstone en säng som väntar på mig, där borta nånstans.

It's a town full of losers and I'm pulling out of here to win.

Anonym sa:

Hörru lilla Sanna. Officiellt flyttar du ingenstans. Alltså: Fortfarande folkbokförd i Alingsås, som senast jag kollade låg i Sverige. Ta det därifrån.

Postad 2010-08-30, klockan 06:02:00.
Elinhamster sa:

Oh noooes! Danskar! Hur klarar du dig?

Postad 2010-09-01, klockan 22:40:07.



Namn:
Spara

E-mail (publiceras ej):

URL:

Kommentar: